MacMinute has learned from sources that Time Magazine last night accidentally broke an agreed embargo with Apple regarding its flat-panel iMac story, which was not to have been posted until noon ET today. The story appeared on Time‘s Canadian news Web site. With the embargo now expired, the story appears on Time‘s main page. The embargo did not include the release of the actual magazine, which hit selected newsstands with the flat-panel iMac cover story in New York City last night.